پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
17437
-
الف
+

اختصاصی: «خانه به دوش» را در آی‌فیلم ببینید

مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران، روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران، روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، پخش مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران از دوشنبه 12 تیرماه آغاز می‌شود. سریال «خانه به دوش» در سال 1383 با رویکرد طنز اجتماعی تولید شده است. 

فیلمنامه این سریال را رضا عطاران به نگارش درآورده و داستان مردی به نام "ماشاء‌الله" است که در تأمین معاش خود و خانواده‌اش با مشکلات مالی مواجه است. روزی از روزها او به طور اتفاقی با آقای بیات آشنا می‌شود و به پیشنهاد بیات پولی را برای سفر و کار در کشور مالزی به او می‌دهد، اما ...

ایرج محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگان سریال «خانه به دوش» بوده‌اند و بازیگرانی چون رضا عطاران، حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، آناهیتا همتی، خشایار راد، بهنوش بختیاری، غلامحسین لطفی، فلور نظری و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش، سریال «خانه به دوش» از دوشنبه 12 تیرماه، هر شب ساعت 20:00 از آی‌فیلم پخش می‌شود و رأس ساعت‌های 4:00 صبح و 12:00 روز بعد تکرار خواهد شد.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
علی راجی از نور

لطفا سریال متهم گریخت را پخش کنید

محمد حسین حیدری

ممنون بابت پخش خانه به دوش این سریال هم زمان هم بازیگران هم شبکه خوب ای فیلم بهترین سریالی که تو عمرم دیدم

دالیا از هلند

سلام به تمامی دست اند رکاران شبکه آی فیلم لطفا سریال پایتخت 1 2 3 4 5 را پخش کنید

کاربر مهمان

عالی

علی حیدرزاده

سلام خواشمند است فیلم های خانه بدوش ومتحم گریخت وکیمیا وشب های برره را از ساعت پنج بعد ظهر به بعد از شبکه ای فیلم یا تماشا پخش کنید و در تلگرام واینیستاگرام و تلویزیون چند بار اعلام پخش کنید وبعد اجرا کنید